Ce părere am despre Counter Strike 2 în ziua 1

Ce părere am despre Counter Strike 2 în ziua 1

Valve a anunțat Counter Strike 2 la începutul acestui an și de atunci îl rulează într-o versiune beta limitată, schimbând 1-2 hărți la un moment dat, adăugând funcții izolate și, în general, reținând pachetul complet pe care l-a dezvăluit ieri. Acea lansare limitată a făcut dificil să înțelegem cât de diferit se va simți față de CS:GO, dar acum nu avem nicio opțiune. Când CS2 a fost lansat, CS:GO a devenit o ramură beta pe Steam (în ciuda unor mesaje mixte de la Valve, CS:GO nu a fost „dispărut” în stilul lui Stalin și rămâne accesibil, deși cu serverele comunitare).

Totul s-a schimbat: nimic nu s-a schimbat

Poate cea mai mare problemă a lui Counter-Strike 2 este acel număr. Într-o serie care a fost întotdeauna iterativă, noile Counter-Strike au fost în mod tradițional prezentate ca variante ale jocului existent: vanilla Counter-Strike este mai bine cunoscut sub numele de Counter-Strike 1.6 (după o anumită versiune de patch), apoi există CS:Condition Zero, CS:Source și, bineînțeles, CS:GO. Indiferent de modificările și upgrade-urile făcute de aceste versiuni, acestea nu au fost poziționate ca înlocuitori așa cum a fost CS2.

Asta duce la CS2, cel puțin inițial, să se simtă dezamăgitor. Așa cum a glumit un wag, „CS2 a ieșit doar o zi, dar se simte ca și cum a fost aici de 10 ani”. În afară de creșterea calității hărților, armelor și a tuturor activelor vizuale, multe dintre îmbunătățirile aduse de CS:GO sunt lucruri de tip backend, sub capotă, care nu sunt evidente pentru jucători, dar jocul în sine are marcă. ca prima continuare adevărată în 24 de ani.

Primele mele jocuri în CS2 propriu-zis, după ce le-am jucat destul de mult în versiune beta, nu s-au comparat cu trecerea de la Halo 2 la Halo 3, experiențe multiplayer fundamental diferite. În schimb, aproape că se simte mai mult ca o tăietură de regizor sau o versiune definitivă a ceva ce ai jucat de ani de zile (pentru că bineînțeles că ai făcut-o). Am văzut o grămadă de comunități care se mâhneau despre mișcare simțindu-se mai ușoare și chiar plângeri cu privire la senzația de joc, dar dezbaterea acestor detalii foarte fine este o tradiție de lungă durată pentru jucătorii FPS competitivi. Asta nu înseamnă că cineva greșește, dar ca cineva care a jucat jocul timp de două decenii, nu detectez diferențe uriașe (desigur, nu aveam de gând să fac niciodată lista NiP, chiar și atunci când aveam reflexe).

În schimb, la ce mă tot gândesc a fost la un Crăciun în care partenerul meu a reușit să găsească exact perechea de papuci comozi pe care i-am avut timp de un deceniu, să zicem un deceniu, care acum erau mai degrabă cu urechi de câine, și mi-a cumpărat o pereche de înlocuire nou-nouță. Am fost încântat de cadou și de atenția lui. Iar când am purtat papucii aceia noi, în primele zile, a trebuit să-mi suprim mizantropul interior gemetul că nu sunt la fel de comozi (și că îi ținusem pe cei vechi în dulapul cu pantofii). Și după aproximativ o săptămână, uitasem complet de asta, îi iubeam și le reciclasem cu bucurie pe cele vechi.

Holy smokes!

Stratul general de luciu pe care îl primește CS2 este, desigur, foarte binevenit. Dar familiaritatea stinge o parte din această actualizare și, dacă nu puneți cele două jocuri unul lângă altul, fidelitatea înseamnă că multe dintre schimbări nu sunt imediat evidente: pe pagina de destinație CS2 a lui Valve, există câteva imagini ale aceleași zone în ambele jocuri care te permit să aluneci înainte și înapoi și să dai o idee despre ce vorbesc.

Cea mai mare diferență mecanică, și o vedeți în aproape fiecare meci, este fizica fumului. Utilitatea în CS este la fel de importantă ca și capacitatea de a trage drept, iar la toate nivelurile de calificare este diferența dintre câștig și pierdere. Smoke-urile oferă control asupra zonelor hărților pentru un timp și pot fi folosite pentru a bloca căile de intrare pentru atacatori sau pentru a bloca viziunea echipei în apărare (și multe altele, desigur).

În timp ce efectul de gaură a glonțului este frumos de privit și poate oferi o fracțiune de secundă de vedere, combinația de fum și grenade puternic explozive este un element cu adevărat nou pentru joc (o grenadă HE va dispersa o bună bucată din norul de fum pentru ceea ce se simte cu 5-6 secunde înainte de a reveni la normal, acordând vederea prin fum). Acest lucru oferă grenadelor HE o nouă formă de utilitate, iar invers, un fum de momeală poate momea acum mai multe grenade fragmentare de la apărători.

Cel mai bun CS este un joc de minte. Puteți învinge jucători mai buni și echipe mai bune păcălindu-i, folosind resursele grenade pentru a câștiga teren și fiind inteligent în ceea ce privește modul în care contracarați un joc care vine. CS2 a adăugat o mulțime de lucruri mici la mix, dintre care unele se pot dovedi pe termen lung mai importante, dar acesta este elementul care va transforma cel mai mult meta. Este și singurul lucru despre CS2 de care nu am văzut niciun jucător să se plângă.

 

Atât de frumos…

CS2 este un joc mult mai luminos și mai colorat decât CS:GO. Îmi place noul aspect al hărților și interacțiunea dintre ele și sistemele de iluminare și particule Source 2. Sunt într-adevăr salturi peste ceea ce aveam înainte, păstrând în același timp în multe cazuri elementele exacte pe care le aveau anterior, dar totul, de la apă la foc, se comportă diferit și noile efecte de impact asupra focurilor de armă în special sunt incredibil de satisfăcătoare.

Pachetul complet?

O mare dezamăgire pentru mine este absența cursei de arme, unul dintre numeroasele moduri comunitare care au devenit suficient de populare pentru a fi adoptate de Valve și încorporate în CS:GO ca mod oficial. CS:GO a avut o mulțime de moduri secundare de acest fel, care nu au făcut ca tăierea inițială, dar Arms Race (aka Gun Game) a fost încălzirea mea: Chase ucide pe mai multe runde și fiecare ucide îți îmbunătățește arma pentru următoarea.

Lucruri de genul acesta și Team Deathmatch (Deathmatch este prezent) Mă aștept să fie adăugat la CS2, dar este surprinzător că nu fac parte din acest debut contra-Strike 2. Într -adevăr, unii jucători spun că tot ce fac este să joace Arms Race și pot să cred bine.

Plângerea personală: Deși meciurile competitive sunt cu trei runde mai scurte (de la 16 în jos la 12 pe jumătate), CS2 nu are încă meciuri scurte. Acestea sunt jocuri competitive cu jumătate din runde și au fost unul dintre principalele moduri în care am jucat CS:GO. Hei, sunt competitiv, dar sunt și un tată de trei și nu ai întotdeauna 45 de minute neîntrerupte pentru un meci competitiv. Din nou, sunt dezamăgit că nu este aici de la Off.

Valve s-a concentrat în mod clar pe obținerea părții competitive a CS2 drept cea mai mare prioritate de lansare, iar lucruri precum noul sistem de confecționare și clasament sunt revizuite lustruite. Dar competitiv este și despre ceea ce este în jurul său și ce altceva poți face în joc atunci când nu ești la coadă pentru clasament, iar CS2 se simte anemică în această privință.

 

Ranked & Unranked

CS2 introduce un sistem de statistici mult mai aprofundat pentru modul Premier pe care îl puteți vizualiza prin meniul principal și se simte ca o schimbare pozitivă, dar și mult prea devreme pentru a spune definitiv așa ceva. Diferitele jocuri competitive pe care le-am avut până acum au inclus niște niveluri de abilități extrem de diferite, cu unii jucători care au peste 30 de jucători, iar alții punând doar o singură cifră, dar trebuie să renunți la asta la începutul primei zile și să dai jocul ceva timp pentru a începe să ne bage pe toți în coșuri. Acesta este un sistem de clasare cu totul nou de la CS:GO și nu pare că nimic din cel mai vechi este transferat, așa că îmi voi rezerva judecata până când va avea câteva săptămâni pentru a verifica peste milioane de jucători zilnici ai jocului (există 1.441.329 de jucători în joc chiar acum).

Sursa: https://www.pcgamer.com/initial-impressions-of-counter-strike-2/

Abonează-te la Newsletter

PARTENERI